LiteMeraKöpt

"Köpe, o köpe!" som Emils pappa sa. Iallafall fick jag några slantar i julklapp och för dem blev det lite små ting som jag önskat. Snart är det tid för föräldrapenning och stora neddragningar på inköpslistorna. Är kanske lite enklare när man inte vistas i köpcentrum varenda dag ;) Iallafall här kommer lite mer storstads shopping...



Liten blå bricka med Estrid Ericsons klassiska elefanter till Liams kokvrå.



Prickiga servisen kommer från Jabadabadoo. Tror jag.



Snyggeli snyggt.



Perfekt present till de små. Brio köket är forfarande lika populärt som för tre år sedan.



Olle Eksell, String och lite Svenskt Tenn.

Nu är det tid att sjunka ner i sköna sängen. Min rygg värker efter en dag på jobb. Dessutom vill jag somna fort ikväll (vilket väl betyder att jag inte kommer kunna somna alls!) eftersom vi imorgon bitti ska på ULTRALJUD. Spännande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0