OchLiteTillÄnnuEnGång

Här hemma lever vi fortfarande i lyckorus. Jag har fått sova några timmar. Dessutom fått ordning på tvätten. Liam kom hem från lekskolan med ett stort leende. Vi visade bilder från ultraljudet och berättade att det var en lillasyster i magen. "Som ska heta Lili!" svarade Liam. Kanske har mamman lyckats övertala iallafall en i familjen om valet av namn. Mannen lägger dock in veto och föreslår fortfarande Wilma. Det här kommer inte att bli lätt.



Sista shoppingtipset från storstaden kommer från Designtorget. Insynsskydd med mönster av underara pelagonier.



Älskar mönstret som får mig att tänka på att jag snart ska få plocka upp mina riktigta pelagonier från källaren. Får se om det klarat sig i år.



Nu slipper vi ha neddraget i sovrummet hela tiden för att inte bo ihopa med grannarna mitt emot.

Ååå, ser mig själv ligga ammandes i sängen tillsammans med en liten nyfödd flicka (!) med fönstret öppet och ljumma sommarvindar blåser liv i gardinerna. Romantiker. Absolut!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Här hemma hade ingen annan än sonen en chans när de gällde lillasysters namn:-) Så nog måste väl Liam ha en del att säga till om;-)

Romantik är underbart! Njut vidare i ert lyckorus. Får försöka ses nån dag:-) Kram

2012-01-13 @ 08:04:04
Postat av: Farmor Gun

Snälla,snälla, inte Wilma, det är det populäraste hundnamnet just nu,enligt Dn. Kolla även google.

Kram

2012-01-13 @ 08:45:02
Postat av: Cissi

Grattis igen! Härligt att allt såg bra ut. Wilma är ju ett namn som ligger mig varmt om hjärtat så jag håller med mannen din ;) Men så klart ska ni hitta ett namn som båda gillar! Kram

2012-01-13 @ 12:31:36
URL: http://minatvasmatroll.blogspot.com
Postat av: Frida

Låter så härligt!



Min sambo gillar också Wilma... Och Wilgot! Jag gillar Wera. Och Bonnie. Och Freja. Galet svårt!



Lili! Åh! Fint om barnen börjar på samma bokstav! Liam är så gulligt.

2012-01-13 @ 13:07:46
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Ja, jag älskar ju namnet WILMA (VILMA...) - men det vet du ju ;-). Lili var dock väldans sött måste jag medge.



Fina insynsskydd - hur mycket kostade dem? Skulle också behöva till vårt kök...



KRAM

2012-01-13 @ 16:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0