Skrållan

Å, vad jag älskar när "Skrållan" sparkar i magen på mig. Ja, vi väljer att kalla henne det tills vi beslutat oss för vad det riktiga namnet blir även om vi är säkra för tillfället. Iallafall älskar jag när hon rör sig därinne. Då vet jag att hon lever och mår bra. Dagen idag har bestått av en tur till jobb med tillhörande lunch. För att lämna in lite papper. Passade på en tur inom Kapphal. När Liam var nyfödd var deras babyavd inte alls i närheten av det utbud som finns idag. Länge har jag sneglat åt de små romantiska bebisplaggen för både pojke och flicka från Newbie och nu får jag äntligen lov att handla där. Denna underbart söta klänningen fick bli med mig hem.



Ååå.



Älskar små detaljer.



Nytt favoritmärke.

Nu har vi hämtat upp Liam från förskolan och mannen tillagar kvällens middag. Hemmgjorda hamburgare med bröd och sallad!


Kommentarer
Postat av: mormor

Så jättefin hon blir vår lilla skrållan.

2012-01-16 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0