Tulpaner

Min första tanke när jag steg ur sängen idag var "Är det en dröm?Är jag gravid?Med en liten flicka?!". Går runt med fjärilar i magen och mannen likaså. Ibland möts vi i tanken om att det känns nytt, annorlunda och väldigt spännande. Efter att spenderat förmiddagen i sängen. Jag är trött nu. Efter allt. Var det tid för läkarbesök. Efteråt försökte jag muntra upp mig själv med lite tulpaner. Nöjd är jag egentligen med beslutet som togs. Att jag ska vara sjukskriven några veckor. Doktorns order. Sen får vi se. Om jag klättrar på väggarna eller helt enkelt mår bättre än tidigare. Mer än så skriver jag inte till er. Tycker jag delar med mig på en bra nivå numera. Alla förstår att livet inte alltid är perfekt. Försöker visa upp 50/50 här i bloggen. Hoppas ni förstår att detta är en liten del av mig/oss. Ikväll är planen att försöka begrava det dåliga samvetet. Att jag inte är mer en människa. Vars krafter tar slut ibland. Ska istället försöka klappa mig på axeln åt att jag äntligen lyssnar till vad jag behöver. Det är bäst för alla i det långa loppet.







Älskar blomster. Längtar tills det doftar av pelagioner och solrosor här hemma!

PS. Emelie... fönsterskydden kostar 199,- för varje fönster beroende på storlek. Finns även i andra mönsterställningar! DS.






Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tycker att du gör helt rätt i att inte dela med dig av allt ditt "privata" på bloggen!

Jag har valt att göra samma sak. Vissa dagar känns jätte jobbiga och jag vill verkligen skriva av mig, men då är det bättre att prata med en vän eller skriva något privat till någon via Facebook eller liknande och inte skriva ut det öppet på bloggen.



Jag är såå glad att ni ska få en liten flicka! Och det ska bli spännande att höra vad hon ska heta, dagen ni bestämmer er för att dela med er av namnet! :)



Se till att lyssna på doktorn och vila upp dig om du behöver det! Kramar!!

2012-01-13 @ 19:29:37
URL: http://linneaturner.blogg.se/
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Å, tack för tipset! Ska inhandlas vid lön :-).

2012-01-16 @ 16:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0