IKEA

Prinsessan har sovit 7 timmar inatt, fått ren blöja, en flaska ersättning och somnat om tre. Vi är bortskämda. Idag väntar BVC för mig och Filippis medan storebror besöker stora sjukhuset med pappan för att förhoppningsvis få ta bort gipset. 6 veckor var det skrivet men sist vi var på röntgen gav det så bra resultat att doktorn trodde fyra. Vilket är idag. Efter läkarbesök står IKEA på tur. Ska handla de sista till dopet. Ikväll får vi förhoppningsvis besök av Linn, Henrik och Leia.
 
 
 
När barnen är med blir det till att kvika sig i varuhuset. Därför ser jag alltid ut ting online och sedan skriver ned på lista för att verkligen få med mig det vi behöver hem!

Kommentarer
Postat av: Jenny N

Listor is da´shit!
Vad hade jag gjort utan mina listor liksom;-) hahah de to.m förföljde mig i bröllopstellegrammet;-)
Hoppas verkligen L får bli av med gipset idag! De ska ju bli bättre väder nästa vecka så de vore väl toppen! Ikea ska jag besöka nästa vecka, mannen gick med på besök där(barnfritt) om han får äta middag där. ok liksom.... Ha en härlig dag! Kram

2012-07-20 @ 09:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0