Mini Kanini Rodini

Nu när vi är och nosar på höstens nyheter måste jag visa er mitt favoritmönster ur Mini Rodinis kommande kollektion som finns i lager hos Oii Design från och med den 26 juli 2012.
 
Body med de sötaste kaninerna i vitt. På beige eller grön botten.
Här med de sötaste tossorna och coolaste mössan.
 
 
 
"Jag är en liten kanin.
Liten men ovanligt fin.
Örona mina.
Är långa och fina.
För jag är en liten kanin."
 
Filippas favorit sång.
 
Kaninerna finns i precis som ett flertal plagg från Mini Rodini både till små och stora barn. Gör det lätt att klä syskonen i matchande kläder. Gillar`t!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Åh så mycket fint!

Och tapeten var ljuvlig Mikaela!

Svar: Tack =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-26 @ 18:29:40
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0