PW

Goder Afton!
 
Inte bara morgonstund har guld i mun. Jag borde krypit ned mellan lakanen men startade med att organisera dopet och fastnade. Tar vara tiden med mannen hemma. En liten paus. Sedan skyndar jag tillbaka. Till bebis. Idag har jag promenerat en timmes powerwalk. Tid att tappa alla extra kilon. Minus 15kg nu sedan dagen innan BB. Mycket vatten kroppen.
 
Det blir inte ofta bilder av mamman nu. Kanske inte min tid i livet precis. Men det kommer.
 
Fick hem nya Ergon. Vi har lekt hela dagen. Nu kan jag.
 
 
Vilken skillnad till BBn. Nu orkar jag. Tack.
 
 
Skulle lesa lite. Men det tyckte inte lillan. Vi skulle tydligen. Eta, bajsa och bada. Livets viktiga punkter.
 
 
Prinsepressan somnade lagom till det var tid till att laga middag, duscha och natta storebror. Vi arbetar i skift numera. Men det e fint.
 
Nu har jag skrivit ett hel text utan de svenska punkterna ovan a,a och o. Vilken attans knapp har jag nu lyckats komma till.
 
Nu var tanken. Att vaska av sminket och vila en stund. Imorgon kommer finaste Linnean till frukost!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Livets höjdpunkter för våra små!

2012-07-05 @ 00:15:39
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Jennie

Åh är du nöjd med Ergon?! Vad skönt att höra isåfall! För man kan inte ens jämföra en BB med en ergonomisk sele, MYCKET bättre för både dig och lillan.
Härligt!!

Svar: Nöjd? Vi ÄLSKAR den. BBs borde inte få säljas. Vilken skillnad och så glad jag är att vi köpte en nu. Skönt att kunna ge F den närheten som hon behöver och fortfarande kunna ägna tid åt storebror. KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-06 @ 10:09:14
URL: http://jempie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0