UppeIDetRosaBlå

Denna dagen har varit händelserik med båtfärd och glass i Åhus. Skönaste stunden var dock hemma på gräsmattan. Liam badade i poolen och vi bara myste. Bästa stället i värmen med dem små är i skuggan.
 
 
 
 
 
 
 
 
Förlåt att jag skryter men förstår ni EXAKT hur mycket vi älskar våra barn. Jag älskar tom att kunna skriva barn i plural, barnen... storebror och lillesyster. De är perfekta i minsta detalj. Ja barn är barn och vi är mitt uppe i en stressig trotsperiod med nyfödd och fyraåring med stark vilja MEN de är fortfarande de sötaste, vackraste och underbaraste som finns. Liam och Filippa. Mamma och Pappa älskar er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Turner

Jag tycker att jag kan se lite Liam i bilden där Filippa ler! :)

Svar: Ja kanske.... tycker ja ser mig, Andreas och L blandat.... Liam var mest lik pappan sin!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-25 @ 23:33:58
URL: http://linneaturner.blogg.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Så söt! Hon är bedårande! Och jag tycker som Linnéa att hon är lik Liam.

Har du fått inbjudan till bloggen nu? Har saknat dina kommentarer....

Kram,
Emelie

Svar: Yes nu har jag fått inbjudan =) Förstår det... har saknat dig med under sommaren....
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-26 @ 07:04:17
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Åhh vad jag ÄLSKAR den där dressen Filippa har på sig. Nästan så att jag vill klä Ludwig i den :)

Svar: Newbie... och jag älskar den med. Hela serien faktiskt... helt underbar även till killar. Älskar de små hängslebyxorna som finns i butik nu.
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-26 @ 10:04:08
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0