Vardag

Idag är första dagen som jag är hemma med Filippa ensam. Det känns hur mysigt som helst. Med L var det stor omställning att helt plötsligt vara ensam med bebis hemma men denna gång känns ett barn som "piece of cake". Dessutom har jag redan varit hemma med båda barnen utan A vilket var den största omställningen. Vi ska ägna dagen åt det massiva tvättberget och förhoppninsvis hinna med lite sol där mellan. För mig då. Filippan får andas frisk luft i skuggan.
 
 
 
 
 
 
Det finns inget bättre än att vakna till en ny dag tillsammans med mina tre!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Det blir en vana det där! Jag har vart ensam nu i fyra dagar, och det faktiskt riktigt bra även fast Oline är hemma hela dagarna. Hon börjar på förskola i aug. Kram!

2012-07-02 @ 17:39:50
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Linda - LindaBrie.se

så mysigt det ser ut!

2012-07-15 @ 12:23:21
URL: http://www.lindabrie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0