Cravings

Om ni precis såg en väääldigt gravid kvinna, osminkad och iklädd slitna me&I yogabyxor vid stationen i stan. Var det mig ni såg. Jag har nämligen tagit mig till Apoteket och hem igen. Stackars mig. Är nu helt slut i kroppen. Tungt är vad det är förtillfället.



Blev en tur inom ICAn. Under den här graviditeten har jag haft tre ting jag blitt beroende av...

♥Jordgubbar.
♥Subways skagen.
♥Gina Tricots duschtvål strayberry champange.

Nu Gossip Girl på Play. Sedan nya Vi Föräldrar Gravid special med finaste gravida Frida Farrhman. Efter vilan tänkte jag visa er mina senaste IKEA köp!


Kommentarer
Postat av: Frida - BF 8 juni ♥

Underbart! Hittade inga jordgubbar på ICA igår, stor sorg! Men vattenmelon är gott det med.

2012-06-05 @ 13:17:32
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0