Lilla Syster Yster

Godmorgon. Idag är det fredag. Min sista fredag (iallafall på några år) som gravid. Går runt med ett starkt pirr i hela kroppen. Å prinsessan. Jag ska skydda dig med mitt liv. Du ska få så mycket kärlek. Kan inte vänta tills du är här hos oss. Vi är lite knasiga. Din familj. Fast på ett bra sätt. Jag tror du kommer trivas. Dessutom har vi köpt massor av fina ting till dig. Som jag tror du kommer tycka om. Det är mycket rosa, lila och vitt. Kom ut nu så vi kan sjunga Blinka, Lilla Stjärna för dig.



Filippan har fått finaste mattan från Himla tills sin lilla hörna. I eftermiddag tänkte jag visa er det "slutgiltiga" resultatet av nio/tio månaders förberedelser här hemma. Massor av kärlek. I materiella ting.

Läste i tidningen imorse att Carolina Gynning blivit mamma till en liten Alicia. Stora grattis och lycka till önskar vi er.

Nu tid att göra sig iordning. På schemat idag står tur till köpcentrat med finaste gravida Emma. Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Hej! Jag jobbar på blogg.se och skulle vilja maila dig om en sak, hittade ingen mail så hoppas att du ser det här istället:) jag undrar nämligen om du vill bli veckans blogg på vår familjesida nästa vecka? Maila mig gärna oavsett beslut:) Trevlig helg!

2012-06-08 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0