PrinsesseFint

O vilken mysig dag jag haft tillsammans med Emma. När jag väntade Liam var vi fortfarande yngre inom vad som ses som "normalt" för första barnet idag. Våra närmsta var inte riktigt där än och jag saknade någon att tala med alla känslor om. Denna gång har det varit helt annorlunda då nästintill alla våra nära själva fått både ett, två eller tre bebisar. Ja det har hänt en del kring oss de senaste åren. Därav är jag lite extra glad i att få möjlighet att vagga runt tillsammans med en go vän som är i samma situatuion. Klaga på värk, sömnlösa nätter och män som inte riktigt kan förstå. Fika, diskutera bebisnamn och shoppa bebiskläder.















Nu står sängen bäddad och klar i väntan på den lilla prinsessan. Jag smyger ofta in till sovrummet. För allt blir lite mer verkligt när jag kan ta på alla dessa små babyting. Mannen han går in. Tittar. Och frågar "Nu har Filippa allt hon behöver eller !?!" A jag älskar dig för att du låter mig pyssla på. Att jag får välja. Skämma bort. Du vet precis som jag hur fort bebistiden gick och i nästa vecka ska vi verkligen försöka NJUTA tillsammans varje sekund. Av det som VI skapat tillsammans. Jag ÄLSKAR dig!


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Åh, vad fint hon får det! När jag väntade min son hade de flesta av mina vänner redan fått 2,3 eller 4 barn. Att vagga med någon som du säger är både mysigt och lite nödvändigt =)



Ha en mysig fredag!

2012-06-08 @ 20:12:55
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0