Dekorativt

Morgonen började tiiidigt för att vinka hejdå till mormor som idag tog tåget tillbaka till storstaden. Nu har lillebror flyttat in för obestämd tid. I skrivande stund ordnas det med barnrum här hemma. Själv sitter jag i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Gäsp. L är feberfri men trött. Vi trodde han skulle orka med mera idag men bacillerna verkar ha slagit hårt mot den lilla kroppen. Blir antagligen hemma dag från dagis även imorgon. Stackars. Orkar leka en stund men vill sedan vila på soffan. Vi kämpar på med mycket dricka, isglass och melon.







Detta vackra smyckesställ fann jag nere på stan för en tjuga. Perfekt till sessans napphållare, hårband och snoddar. Älskar att ordna i den där lilla hörnan och idag glädjer det mig att vi får så fin hjälp att komma iordning!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är den från Tiger? ;-) Jag har samma i lilltjejens rum eller i annat fall en identisk. ;-)

2012-03-26 @ 17:31:50
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0