En Enkel Tulipan

Denna mamman är en T.R.Ö.T.T en för tillfället. Dagen idag började med glukosbelastning. Vilket innebär fastande fram till klockan elva. Uha mig. Resultatet var dock bra och jag glädjer mig åt att inte behöva utesluta allt socker sista delen av graviditen. Besök hos barnmorskan stod även det på schemat och vi gick igenom besiktigning även denna gång. Magen växer preciiis som den ska och Filippan ligger stadigt på övre kurvan. När jag kom hem var jag hungrig och det blev nybakta bullar från Bageriet till lunch innan jag mer eller mindre vart tvungen att sätta igång projekt vaska lister, väggar och dörrar. En tulipan hade nämligen lutat sig mot väggen och åstakommit en stor fläck. Resten är en relativt tradig historia. Jag låter er slippa den. Summan av kardemumman är iallafall att jag och mannen har städat hela eftermiddagen. Hade jag inte haft så förbaskat ont i bäckenet hade jag varit lycklig att det vart rent men för tillfället är jag mest matt.







Hej och hå. Här kämpar vi på. Filippan och jag.

Denna vecka är kalas vecka. Det innebär en viss stress ( egentlig helt onödig) för att allt ska bli bra för L. Nu tänker jag dock inte städa något mer. "Bättre lite skit i hörnen..." ;)

Mannen står och lagar kyckling med soltorkade tomater och spenat i köket. Det doftar fantastiskt gott. Efter maten tänker jag inte resa mig ur soffan. Eller så somnar jag direkt med L!

TACK FÖR ALLA ERA SÖTA KOMMENTARER. FICK FRÅGAN AV ULRIKA VART JAG KÖPT KANINEN TILL FILIPPAN. DEN SÖTA KANINGEN ÄR FRÅN DANSKA MALIEG OCH FINNS HOS ELSAS HEM. OM JAG TYCKER BÄSTA OM ATT INREDA POJK- ELLER FLICKRUM? BÅDA LIKA. JAG ÄLSKAR ATT INREDA. SPECIELLT I VÄNTANS TIDER. DOCK MÅSTE JAG MEDGE ATT DET ÄR MKT ENKLARE ATT FINNA TING TILL FLICKOR ÄN POJKAR.

Vill ni se bilder från Liams bebishörna?

Kommentarer
Postat av: Frida

Hemskt gärna!



Ska göra en ny glukosbelastning på skärtorsdag, huh.

2012-03-19 @ 20:25:11
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Ulrika

Jaaa!! Jättegärna!

Håller på med det nu! Jag ska köpa moln lampan och bäddsettet vet inte om jag ska köpa blått eller grått bara:)) Ja det finns ju så mkt mer till flickor vad det gäller kläder också:))

Ta hand om dig nu och VILA!!! Kramis

2012-03-20 @ 01:54:00
Postat av: Jonna

så fin! När ska du ha?=)

2012-03-20 @ 18:19:14
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0