FlyrStan


Efter att överlämnat ansvaret till lägenhetsvakt/lillebror C flyr vi stan för en helg på landet.  I skrivande stund sitter vi framför brasan. L leker, A lyssnar på musik och jag skriver till er. Filippan sparkar som bara den i magen och gör någon konstig rörelse som är sådär mindre bekväm. Snart är det tid att natta för idag. Älskar att krypa ner med bok/tidning. Imorgon blir det premiär för våra "nya" gummistövlar.



Till liten med stora fötter. Stl 28 på junior avd minsann. Fann erbjudande på Ellos och fick både gympaskor från Adidas och snyggaste stövarna för Tretorn för mindre än 500,-. Ett tips är verkligen att "vänta in" deras kampanjer då de även sätter ner märkesvaror.











Jag har kännt mig tom sedan mina Ilse gick sönder av att jag slitit dem i över två år. Har frysit in våren i ännu lite för kalla tygskor. Nu kan jag röra mig igen.

TACK ÄLSKLING!!!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Snygga!!

2012-03-10 @ 20:50:25
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0