Födelsedag

Vi gratulerar.
Vi gratulerar.
Vi gratulerar våran Liam idag.
Med blommor och blad.
Vi firar hans dag.
Vi gratulerar våran Liam idag.

Hipp Hipp Hurra!!!

Det var en nyfiken stor liten som vaknade tiiidigt imorse.

Jag: "Gomorgon älskling!"
Liam: "Mamma idag är det lördag. Då fyller jag år. När får jag mina paketer?"
Jag"Ja skatt det är det. Om du kryper över till din säng nu och blundar ska jag väcka de andra så kommer vi och sjunger.
" Du är den bästa mamman för mig!"

Mitt mammahjärta smälte.

Tyvärr verkar det som att liten kan vara på väg att bli sjuk. Han är ovanligt lugn, lite varm och saknar ork. Vi tar det med ro och håller tummarna att det ska bli bättre under dagen. Vi har preciiis blivit klara med dekorationerna här hemma och jag har förklarat vikten av den "perfekta ballonghöjden" för mannen ;)







Tid för dusch och att kliva i kalaskläderna. Liam har fått nya coola jeans från Lindex med stjärnor på.

Bara det bästa till världens vackraste son!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Grattis Liam på födelsedagen :)

2012-03-24 @ 17:17:34
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0