God Natt

Lyxfällan, Big Brother och nya Residence.



Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Var residence bra denna gången?

Tycker dom har samma inredningsstilar i alla tidningar!

Jag vet hur det känns när mannen tränar som en idiot och blir bara mer och mer vältränad! Så nu har minsann jag börjat träna!

Är i vecka 18+3 nu så jag mår som allra bäst kör spinning 2 dgr i veckan! Har sonen på barnpassning! Jag känner mig mkt piggare nu!!!

Vilken vecka är du i?

Vilka fina vårkläder! Vill ha allting:))

Nej nu blir det Revenge på tv!

Kram U.

2012-03-01 @ 21:01:52
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hittade hit av en slump idag! Jag läste din blogg innan du satte lösen på den och jag har verkligen saknat att läsa den.. jättekul att den är tillbaka :)



Grattis till graviditeten!!

2012-03-02 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0