HemLjuvaHem

Blir ett kort inlägg. För att tala om att jag är hemma igen och att resan gått bra. För tillfället är jag galet trött och har ont av foglossning som gör det svårt att röra sig. Min lilla mormor fick den finaste begravningen och jag grät många tårar. Önskar tiden tillbaka. Har även hunnit med att krama på min fina familj, umgås med kusiner och besöka lilla familjen som precis flyttat in i ett fantastiskt "Lotta På Bråkmakaregatan" hus som jag förälskade mig i. Det glädjer mig att träffa de människor som jag delat barndomen tillsammans med och dessutom de personer som tillkommit familjen med en massvis med kärlek med omtanke. Jag hoppas vi kan ses igen snart. Det är lätt att glömma. Men jag har saknat er.







Lite extra roligt har det varit att få dela min graviditet med de närmsta. Det var inte många som hann se mig gravid med L. Många frågor om det är dagen D snart eller kanske är det tvillingar !?! Nepp. MEN jag håller med. Jag och magen är stOra. Upplevde aldrig mig i denna stl med L och inte heller lika svullen. Denna veckan ska jag vila, vila och vila.

Nu är jag äntligen tillbaka hos mina två som klarat sig fint utan mamma/fru. Vi tar helgen med ro innan morgondagens efterlängtade 4-års KALAS!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Skönt att allt gått bra.



Galet fin tunika/klänning (?) - varifrån? Du kanske inte lägger ut bilder på dina närmsta, vore annars kul att se bilder på din mor (lika?) etc..



Ha en fin lördagskväll nu.



Kram kram

2012-03-31 @ 19:19:59
Postat av: Cissi

Så bra att begravningen blev en fin stund och att du hunnit krama på nära och kära. Skulle vara väldigt roligt att träffa dig/er nån gång vid ett framtida besök. Men förstår att schemat oftast är fullt när ni kommer till storstaden.



Tycker inte att du ser svullen/stor ut på bilderna. Du strålar! Och du klär i rosa :) Kram!

2012-03-31 @ 20:02:28
URL: http://minatvasmatroll.blogspot.com
Postat av: Jenny N

Du är härligt gravid!

Att kommentera folks strl verkar liksom va ok när man e gravid.

Kram

2012-04-01 @ 15:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0