KullaStol

Som jag skrev tidigare blev vi med stol i veckan. Det vart en vit efterlängtad KullaStol från Miljögården som L får i födelsedagspresent av sin snällaste farmor och farfar. Vi tackar för den vackra och mycket användbara stolen som nu står gömd i skafferiet till kalasdagen. Fast först var jag bara tvungen att testa den lite i köket.



Finns i vit, svart och röd.



Älskar den klassiska designen.



Tycker det är praktiskt med fyra års mellanskillnad eftersom liten kan ärva stor. Vi har varit duktiga och sparat på det mesta. Då kan storebror istället få nytt som sedan kan gå vidare till de mindre. Skapar inte heller stora orättvisor då det ofta blir att liten får en hel del nytt. Stor pojke stolen blir som pricken över i:et i vårt kök. Hemmts hjärta.

Nu ska jag grädda pannkakor till lunch. Jag och L har varit i parken. Lekt, matat ankorna och på vägen hem handlade vi med oss lördagsgodis. Eftermiddagen tar vi med ro här hemma!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Den svarta till landet påminner allt lite om denna stol:-) Lite mer rundad i ryggen. Måste ta mig in till Lund så vi akn träffas o ni få stolen. MEN har precis varit på vc m mig o herr son.... Sonen hade andra halsflussen på mindre än 2 månader o mammans halsprov skickades på odling.... Så innan jag fått svar vill jag inte riskera smitta ner! Hopaps ni får en mysig helg!

2012-03-17 @ 15:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0