LillaSysterKanin

Då har vi ä.n.t.l.i.g.e.n funnit en cykel till L. Det blev en svart riktigt killcykel inkl. stödhjul från Harald Nyborg. Det var lycka då det känns som vi varit runt överallt utan att finna det vi sökt. Nu tror jag allt är klart. Utöver fikat då. För tre dagars kalas till nästa helg. Fredag blir det att bjuda på glass på dagis, lördag firar vi med släkten och söndagen med Ls vänner. Ska försöka vila så mkt jag kan i start av nästa vecka för sen är det kalas och begravning som kommer ta min energi. Mannen är iväg på golfbanan och jag myser med L framför barn TV i väntan på våra middagsgäster som kommer närsom. Har ordnat lite i Filippas hörna och riktigt ser fram till nästa vecka då vi ska få lite experthjälp med montering.







Kanin från Maileg.

Hur många gånger kan man flytta runt på ting? vika de där små kläderna?bädda den lilla prinsesskorgen?

Jag tröttnar aldrig!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Så söt kanin...Får bli en sån till min tös längre fram.Söt blogg :) kram

2012-03-18 @ 13:51:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0