DenSomIngaKläderHar

Idag är DEN dagen. Den där alldeles speciella dagen. När jag öppnar min garderob för att komma fram till att jag verkligen INTE har något att sätta på mig. Jag har helt enkelt växt ur samtliga plagg. Min Odd Molly tunika ligger i tvättkorgen. Min räddning de senaste veckorna. Igår spräckte jag mannens pyjamasbyxor. Som jag använder eftersom allt jag äger är för smått.

Var det inte denna graviditeten som jag skulle klä mig vackert, locka håret och sminka mig varje dag?





Till slut fann jag en skjorta från förr som fick agera klädsel. Behöver jag skriva att jag eventuellt muttrar lite bistert när mannen min ägnar sin lediga tid till motion. Här är iallafall en som kommer få bada i vassen sommaren 2012!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi, jag hade också sagt och tänkt att denna tredje graviditet skulle jag unna mig lite schyssta gravidkläder, införskaffa rätt mycket sådant för att få känna mig lite välklädd och fin. ELLER HUR DET GJORDE JAG JU?!

Inte... Haha! Äh, det går ändå så fort man kan lika gärna klämma ner sig i nåt gammalt och så får man lägga pengarna på att piffa till sig efteråt istället.

Jag tycker du ser hur fint ut som helst på bilderna iaf :)

2012-03-01 @ 23:35:28
URL: http://jempie.se
Postat av: emelie med Hugo&Vilma

Du är jättefin!!!



kram

2012-03-02 @ 09:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0