Morgonstund

Nu har jag 2 dgr i rad lyckats med konsten att försova mig. Inte för att jag skulle iväg på ting. Hade dock tänkt att äta frukost med både mamma och lillebror. Blev inte så. Nu har även lillebror tagit tåget till storstaden och jag har en dag fylld av tvätt, städ och ta hand om sjukling framför mig innan jag tiiidigt imorgon bitti flyger till begravningen av min lilla mormor.



Älskade lilla hjärtat. Som jag önskar du blir frisk snart. Det gör ont i mig när du mår dåligt. Speciellt i helgen. Som du sett fram så till. Kan varit så att mamman din grät några tårar. För att jag såg din besvikelse. När vi vart tvugna att flytta fram kalaset en vecka. Vill skydda dig mot världens alla sorger.

Nu ska vi starta dagen här hemma. Jag är dock galet trött och tror jag får ta det hela med ro!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mamma till en liten prins ♥

Åh så fin han är :-) Hoppas att han snart mår bra igen! Det finns en liten butik i Malmö som jag inte minns vad den heter... Men den ligger nära emmakliniken, hihi. Kramis!

2012-03-27 @ 17:41:41
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0