Skapa

Mannen är på möte. Jag och L har eftermiddagen tillsammans med kvällen bara för oss. Det blev överaskning efter dagis med nya färgpennor och ritblock. L vart så glad. Det lilla i vardagen gör stor skillnad. Nu har vi pusslat, ritat och ätit pannkakor. Ser en stund på Alfons innan det är tid för dusch och saga.



Jag vet att jag kommer se till att det blir tid för bara mig och L även när F anlänt men ändå kan jag inte hjälpa att skämma bort honom lite extra. Sitta den där lilla stunden brevid. Läsa en saga till. Låta sova i stora sängen. För snart kommer en till som behöver mamman sin.

Har letat men förstår inte vart jag gjort av bilderna på Ls bebisrum men jag fann några bilder från stor pojke hörnan innan den vart uppdaterad i lite mer mönster och färger. Lägger upp det senare under kvällen till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0