SOL

Morgonen började med ond huvudvärk. Efter tabletter och lite extra vila var det dock behövligt med lite inför helgen städ här hemma. Nu är sängarna bäddade, dammet borta och här doftar RENT. Efter en varm lång dusch och med nymålade naglar blev det en tur till staden för att posta de sista inbjudningskorten till Ls vänner.



Finate nagellacket från Essie. Rekommenderas varmt. Sitter riktigt länge.



Det är en alldeles speciell känsla med att handla en ny Pocketbok under våren och sommaren. Älskar att läsa. Spciellt ute i friska luften.



Kändes nästan lite trisst att stiga in i en videobutik i detta väder men jag behöver något som håller mig sällskap så de tre filmer jag bloggade om igår fick bli med mig hem.

Visst är det härligt. Att ta vara på lyckan för en stund. Äta glass i solen med bebis som bubblar runt i magen. Nu väntar jag på mannen som jag hoppas hinner hem för en tur till ytterligare en cykelhandlare. Önska oss bättre lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0