Svar

Samlar svar på några frågor här...

Ang Mårbacka Pelagonier...

Våra Mårbacka har varit helt fantastiska. Om jag inte minns helt fel köpte jag dem två olika år à 3 stycken. Sedan har jag låtit plantera om dem i februari-mars varje år och det har tagit sig riktigt bra. Priset kan vara i värsta laget men oftast har t.ex. Plantagen extrapris. Bor ni i närheten av Lund kan jag rekomendera Herr Bloom som ligger på gatan nedanför Lilla Fiskaregatan. Bakgatan till Åhlens. Vid sidan om Din Sko och Lindex. De tar in blomster från Danmark och säljer till riktigt bra priser. Utbudet varierar dock därav är det en fördel att gå förbi ofta.

Inredningstidningar...

Jag har svårt att inte köpa inredningsmagasin. Har dock under senare år blivit bättre på att bara välja ut mina favoriter. Plaza Interiör, Elle Interiör, Residence, Family Living och Mama är måsten. Visst är det så att många olika nr liknar varndra. Tidningen följer ofta en röd tråd. Men visst blir man glad när det kommer ngt nytt. Som färg denna våren. Det gillas.

Gravidkläder...
Jag har sparat mina gravidkläder från graviditeten med Liam men jag vägde 20kilo mindre från start den gången så att de skulle passa mig är tyvärr omöjligt.

Sen vill jag passa på att skriva TACK för att ni är så flitiga på att skriva kommentarer och att ni gillar min blogg.
KRAMAR M!

Kommentarer
Postat av: emelie med Hugo&Vilma

Hur planterar du om dina pelargoner? Jag har ju dem på balkongen - men jag lär väl inte ställa ut dem innan risk för frost är över...



kram

2012-03-05 @ 08:33:36
Postat av: Jenny N

Glöm inte att du är fin ändå:-) Kram

2012-03-05 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0