JuliStugan

Ooo så var det tid för att boa in sig i sjukstugan igen. Igårkväll ville Filippan inte sova. Näsan var täppt. O febern kom som ett brev på Posten. Natten och dagen idag har gått ut på att få i henne mat, försök sova utan napp och trösta. De är så små när de är små de små. O just nu. Känner jag mig ganska liten själv. För bortsett från en promenad med vagnen idag har jag inte fått någon tid över. O vi kämpar fortfarande. För mannen är på middag med jobb och Filippa vill INTE sova. Dessutom börjar jag känna av ont i halsen men det kan dock vara utav mina tvåhundrafemtio framträdanden av Bä Bä Vita lamm under dagens gång.
 
 
 
 
 
 
 
O dessa fann vi på HMs hemsida. De önskar vi oss till Filippan i jul. Storebror har en jättefin Ralph Lauren skjorta och mamman tar Odd Molly tunikan. Säkert val. På julen ska man kunna äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0