Stockholmsgran

 
Nu när jag  äntligen har en symaskin kliar det självklart i fingrarna att starta upp projekt. I skrivande stund sitter jag och letar textilier på IKEA. O va fann jag. Om inte denna metervaran. Med en julgran. Liam är så orolig över att vi inte kommer ha någon gran hos mormor i år och vi kan inte ta med vår plastgran i bilen. Mamma har  "litet" och vi blir några stycken runt julbordet. När inte utrymme finns till en vanlig gran. Eller en plast. Tycker jag det är en smart lösning. Ett stycke tyg på väggen och så står granen i stugan.
 
Margareta Metervara 59;- /m.
 
Vill man vara riktigt kreativ kan det vara en ide fästa julprydnader med knappnålar eller sy fast dem direkt i tyget!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilket roligt tips!!:-)

2012-12-01 @ 10:20:22
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Genta

otroligt tips, du kan! :)

2012-12-01 @ 10:53:23
URL: http://ggenta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0