VårLillaBallerina

När man har trisst och tråkigt. Då kan man alltid leka lite med kameran och bildprogrammet. Väntar innerligt på att jag ska bli frisk igen och orka mig ut i världen. O Filippa med. Men hon är redan på bättringsvägen. Idag skulle vi varit på babyrytmik. Fast vi blev hemma. Tur jag har underbart sällskap här i sjukstugan. I eftermiddag har vi gjort det vi gör mest. Lekt. På golvet. Alla tre. Tills pappan kom hem. Filippan har dansat för oss. Hon rullar nu. Ordentligt. Barn med torticollis kan bli lite sena med motoriken eftersom de har svårt med balansen. O vi kommer nock få träna en del. För prinsepressan vill bara rulla åt vänster. Vi ägnar rätt mycket tid till sjukgymnastik nu. Vi vill självklart att vår dotter ska ha de bästa förutsättningarna. Sjukgymnasten säger att Filippa är stark. Att hon med lite stretch- och styrkeövningar snart kommer bli i samma fas som sina jämnåriga. O jag vet. Att vi inte behöver stressa detta. Men så jämför man sig så otroligt mycket nu när vi fortfarande räknar månader. Sen är det även så. Att jag är van vid Liam. Som var av den mest aktiva typen av bebisar. Prinsessan är mer tillfreds.
 
Filippa dansar ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett stycke Svansjön såhär på kvällen. Lite kultur minsann. Vackert.
 
TACK söta Sara för att även du valt ut mig till en av dina favoritbloggerskor. Nu fann jag ytterligare en favoritblogg att läsa om kvällarna.
 
Sov Sött. Vi ses. Imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka ljuvliga bilder Mikaela! Min Filippa kan bara rulla från rygg till mage.

Svar: Tack vännen. Vår Filippa rullar bara från mage till rygg. Fast bara åt vänster då. Från rygg till mage är på G. Hon tycker väldigt mycket om sina fötter och drar ihop sig själv till en liten boll som snart kommer rulla lite fööör mycket åt sidan. Det är så roligt att se dem utvecklas. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-14 @ 21:42:31
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Emelie med Hugo & Vilma

men sådan söt liten prinsessa! Var är kläderna hennes ifrån?

Kram kram

Svar: Tack sötaste. Toppen är How To Kiss A Frog och kjol som sitter samman med leggings är från HM.
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-15 @ 07:26:40
Postat av: Zarah - mamma och matte

Så fina bilder!

Svar: TACK sötaste!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-15 @ 11:31:38
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Lisa

Vilken otroligt söt ballerina :)

Svar: Vi tycker ju det ;) TACK.
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-15 @ 11:46:38
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Lina

Du tar så fina bilder Mikaela!

Kram

Svar: Tack snälla söta du!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-15 @ 22:35:03
URL: http://Bubblanochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0