White Christmas

 I år visar vi  Hemma På Våran Gata I Stan vårt jul hem i samarbete med Ellos. Precis som tidigare år. Är julen hemma hos oss. Enkel. Och vit.
 
 
Hos Ellos kan ni verkligen finna "Hela Julen På Ett Ställe". I sortimentet finns ting för Dam, Herr, Barn, Sport, Underkläder & Bad, Skor, Hem, Elektronik, Film & Spel, Böcker, Skönhet & Hälsa och Resor. Här nedan mina tre favoriter ur Ellos Julsortiment 2012.
 
Glaskupor är en av de senaste stora nyheterna inom inredning och dekoration. I dessa stilrena kupor. Kan ni. Året om. Skapa de vackraste små stileben. Denna glaskupa är inget undantag.
 
 
 
Såhär valde jag att dekorera vår kupa. Med Lexington kruka, Hagendornhagen insektsbild och krispig hyacint. Pricken över i:et är att jag nu kan använda mig av jul blomster inne. Vilket jag på grund av mannens allergi inte kunnat tidigare.
 
 1,2,3,4... En adventsljusstake är ett måste vid jul. Jag tycker om att dekorera med kraftigare blockljus. Då kan vi tända ljuset eller ljusen vid varje måltid istället för bara på advent. Dessa fyra krukor på bricka är perfekta.
 
 
 
Att förklara hur lääänge det är kvar till jul för ett barn som längtar  är ingen enkel sak. Att tända ett ljus var söndag förenklar det hela en del.
 
 
Enkelt och stilrent. Precis som vi vill ha det. I Vitt.
Pricken över i:et. I årets jul hem är denna bordlampa i design av ett hus. Det bästa är. Att i skillnad från många andra "hus" på marknaden. Fungerar denna med elektricitet. Jag älskar att jag kan ha den tänd dygnet runt. Utan att oroa oss för brand.
 
 
I alla fönster brinner ljus.
 
 
Så otroligt vackert. Jag älskar detta lilla hus. Som kommer få stanna på köksbänken. Även efter jul.
 
 
Vårt JUL köksfönster. 
 
Detta är bara några utav flera hundra artiklar i Ellos Julsortiment 2012. För att se mer. Klicka. HÄR.
 
Nu väntar vi på snön och tomten!

Kommentarer
Postat av: maria

Så mysigt!

2012-11-26 @ 22:33:49
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Postat av: Spacegirl

Jag är gärna med :-)
Här är mitt blogginlägg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/november/tavla-med-ellos.html

2012-11-27 @ 23:04:27
URL: http://spacegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0