ZARA

O. Vart tog denna dagen vägen? Vi började med att vakna alldeles för sent för min smak. Vilket resulterade i att jag inte hann göra verken mig eller hemmet i ordning innan mannen och L skulle lämna. Nu skulle vi inte iväg någonstanns så jag kunde tillåta mig själv att gå i pyjamas fram till lunch. Trodde jag. Dock insåg jag alldeles för sent. Att vi faktiskt hade BVC tid inbokat idag. Men jag fick snällt ringa och meddela att jag helt glömmt av tiden. Skäms. Vidare försökte jag. Ja lite allt möjligt. Duscha, äta, städa lite. Men det vara bara till att ge upp. Filippan är inne i en period. Då det enda som är okey. Är mammas fullständiga uppmärksamhet. Kommer vi mer än en meter ifrån varandra. Går larmet. Så är det. O så får det då vara. Efter dagishämtning. När mannen kom hem. Fick jag ett ryck och städade. Därefter lagade vi middag, nattade barn och jag har blivit sittandes i As famn i soffan. Kanske inte den mest produktiva dagen. Men de behöver ju de inte alltid heller vara.
 
Fann precis DEN finaste klänningen till Filippa. Från ZARA. Tur de inte har butik i stan. För deras baby- och barnavdelning är To Die For.
 
 
Kanske ska hoppa över traditionellt rött i jul och gå på blått istället?
 
 
Långärmad Tee med liten kanin. Söt. Sötare. Sötast.
 
 
Ja. Men. Vi MÅSTE ha dem.
 
 
Förstår ni HUR söt Filippan skulle vara i denna.
 
 
Till denna !?!
 
Vi får väl ta och betala räkningarna, byta däck på bilen, köpa julklapparna för att sedan eventuellt skramla samman till något av detta. Denna lönen ska räcka till VÄLDIGT mycket. Även om vi endast ska köpa julklappar till barnen!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma och matte ❤

Zara har helt underbara baby och barnkläder. Fantastiska!

2012-11-16 @ 04:45:53
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Cuison

Det finns ingen som har så stiliga och söta barnkläder som Zara! Kläderna skulle annars kunna bli julklappar till dom små så slipper du skilja på kläder och klappar. :)

2012-11-16 @ 09:10:25
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Milla

Sååå söööta kläder, toppentips för mig som just satt och funderade på vad som ska köpas till släktens flickebarn.. Nu vet jag :)

2012-11-16 @ 13:31:12
URL: http://www.soapbar.eu
Postat av: Sara

Såå söta kläder! Kappan och mössan kommer va så fint på Filippa!

2012-11-16 @ 19:18:16
Postat av: Sara

Såå söta kläder! Kappan och mössan kommer va så fint på Filippa!

2012-11-16 @ 19:19:09
URL: http://saranicolina.blogspot.se/
Postat av: E - Gravid i v 36 ♥

Oh, när man tittar på dessa plagg, vill man ju att en liten tös ska titta ut. Hehe

Svar: O så det blir en överaskning... såååå spännande... blir de fler barn för oss... tror jag inte vi kommer se efter nästa gång....
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-19 @ 11:55:06
URL: http://dontholdyourbreath.blogg.se/
Postat av: Yohannas.se

Åh Zara har verkligen underbara kläder!!!

2012-11-20 @ 07:14:28
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0