Ängel

Har börjat dagen idag med resultat. Minus ett kilo och därmed tillbaka till startvikt hos BM. Lycklig. Det var med lätta steg jag promenerade runt staden denna morgon. Nu ska min lilla "ängel" och jag möta upp Sara med hennes prinsessor för fika och promenad i stadsparken. Sedan är det dagishämtning och idag ska L ta med en kompis hem. D e stort för de små. O mig med som ska agera trebarnsmama för några timmar.
 
 
 
 
 
 
Resultatet av veckans hemmabygge av studio. Sötaste lilla ängelen i stan. Kärlek.
 
Snart är det tid för fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mitt hjärta smälter. Vilka underbara bilder och modellen är ju bara såå söt. Så kul idé med vingarna. KRAM

Svar: Tack. Mitt hjärta smälter med. De blir förstoringar med de här. Kanske Astrid vill låna vingarna när hon blitt lite större ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-05 @ 22:13:20
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0