BIO

Svärföräldrarna fick ändrade planer så även vi blev hemma i staden istället för att spendera dagen på landet som planerat. Jag och L bokade biljetter till oss till Hotell Transylvianien som tyvärr inte var ngt speciellt enligt vår smak. Mest monster som stirrade omkring utan att locka till verken skräck eller skratt. Tur i oturen var väl att 3D effekten krånglade i början av filmen och vi därför fick varsin fribiljett till en annan valfri film på SF. Efter filmen myste vi med middag på MachDonalds. Och kvällen har vi spenderat med tända ljus här hemma.
 
 
Nu fruktsallad och "Så Mycket Bättre!" med mannen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, den såg inte vidare bra ut den där filmen ens på affishen. Skönt att "slippa" se sånt skräp än (fast vet inte om teletubbies som går varm här hemma, är så mycket bättre iofs).

Vi är hemma i jul så självklart ska vi kunna ses nåt, äta middag och mysa! Har svarat på kommentarer på min blogg tidigare så om du går in på ditt konto och kikar så har du svaret där. Har även svarat om lampan osv där men vet inte om du inte sett det eftersom du inte svarat på det... :)

Ja, jag måste gå in och tävla.... Inte för att Charlie använder haklapp eller matningsskedar längre men man kanske förhoppningsvis får användning för de t i framtiden!? :)

Är ni friska nu, allihopa?
KRAM

Svar: Ja det är inte alltid roligt att betala 300,- för att se en barnfilm på Bio och äta lite popcorn. Men mysigt och vad gör man inte för de små. Teletubbies var ju Ls favoriter och jag ska göra mitt ALLT för att inte introducera det för F. Sicka störiga små saker ;) Men tydligen underhållande.
Å va mysigt att ni vill ses. Vi kommer upp på fredagen till mamma och är där över helgen till juldagen då åker vi till pappa och firar där annandagen därefter ses vi gärna om de passar ert schema? Jag förstår inte riktigt vart jag kan se kommentarerna. Vill ju gärna läsa;) Har nock missat ngt i bloggvärlden här. ;)

Tävla, tävla, tävla... jag blir glad för alla som medverkar. För jag vill göra detta för bloggen OM intresset finns hos läsarna och visst hoppas vi att ni får användning för dessa ting snaaaaaart igen ;)

KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-28 @ 09:05:39
URL: http://lillaemma1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0