Fika

Ja. Då är planen att ägna dagen åt det vi föräldralediga gör bäst ;) FIKA. Idag med Emma, Ebbe Maria och Viggo. Ser vi verkligen fram till.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Barnen har fått kanelbullar från Bombadill till sitt lilla kök. Liam har älskat sin spis sedan flera år tillbaka. Skulle mig nästan våga på att säga att den faktiskt varit ett av våra bästa köp eftersom han fortfarande står där och hjälper till med vår numera riktiga middag. Ja. Det dröjer väl inte så länge förrän Filippa gör succe i köket hon heller. I eftermiddag ska L ha en vän på besök. Nej. De kommer antagligen inte leka i köket. Utan med Star Wars, Lego eller något om Spindelmannen. De går undan!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Minns att jag också hade ett BRIO-kök när jag var liten. Så himla rolig leksak. Nu har det varit vår tur att vara sjuka men är redan på bättringsvägen så nästa vecka ser vi fram emot att ha er här. När passar det? KRAM från oss

2012-10-30 @ 11:36:12
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Renata

Vad fint kök, kan tänka mig att barn älskar det!!

Sv: det där med maten, vi har tagit ett steg tillbaka. Hon ville plötsligt inte ha gröt längre och verkade få lite ont i magen. Så jag har tagit matpaus! Men om filippa verkar må bra så kör hårt! ;) kollar man på burkarn för 5 månader så är de ju stora! Och enligt bvc kan de öka till en hel portion redan efter nån vecka av smakande :)

Jag tror iris är för rastlös för äta! Det är spännande i fem min sen är det upp o leka - samma när hon ammar. Det går f o r t och då äter hon inte så mkt. Jaja hon kanske inte är mogen än!

Vilken uppsats det blev här!!

Kram!

Svar: O då ska ni inte hetsa det. Hon kommer ju äta. Vi har alltid tänkt att maten ska vara roligt. De ska inte vara ngt tvingat. Så vi går endast på att F har ett intresse av att smaka. Men de e lite svårt. För visst påverkar de magen såfort de börjar äta lite mer. Vi försöker dock finna en balans bland katrinplommon och blåbär som fungerar ;) En hel burk skulle jag dock inte få i henne än. 5-7 små bebisskedar känns som lagom mängd. Hellre ofta. När vi äter. Än en burk samtidigt. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-30 @ 20:43:22
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Jessica

Vad fina bilder!

Jag undrar var den svarta hyllan kommer ifrån?!

Kram Jessica

Svar: Tack. Hyllan är en klassisk String. Köpte den Online. Finns hos flera olika leverantörer. Bara goggla. Denna är pocket stl. KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-31 @ 07:36:20
URL: http://eckas.devote.se
Postat av: Frida

Önskar oss en spis i julklapp!

Svar: De gör ni RÄTT i. Den är verkligen omtyck här hemma. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-31 @ 19:53:19
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0