Film

Planen för dagen var egentligen en tur till landet över helgen. Men jag är för trött för att packa. Eftersom vi ändå måste tillbaka tidigt på söndag för fotbollsträning.Så vi åker över dagen imorgon istället.  Jag och Filippa har varit på stan. För lite fix och så har vi handlat några fina ting i flotta butiken Barnsligt som vi fick presentkort i utav våra gäster igår. Visar senare. Nu har vi hämtat storebror på dagis. Näst på schemat. En tur till videobutiken.
 
 
Har ni sett denna? I sånna fall? Var den bra?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tyckte jättemycket om den filmen. En riktig kärleksfilm att krypa upp i soffan till :-) Kram & önskar er en mysig helg

Svar: Det blev den. Blir nock imorgon dock. Mannen får välja ikväll och jag tror det faller på en annan typ av film ;) Ja asså... inte sån film.. ;) .... krigsfilm..... eller ngt.... Trevlig Helg till er med. Hoppas vi kan få ihop en träff snart. Är så avis på alla era mysiga kaffefikor på stan. Vill OXSÅ. KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-26 @ 16:37:47
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0