KlippaOKlistra

 Tyvärr har dagen idag inte varit mycket bättre än gårdagen. Det blev till att ställa in den planerade babyrytmiken för att spara orken till eftermiddagen med L. Jag fick Filippa till att sova med mig hela förmiddagen vilket behövdes. Känner av UVI:n, har småfebertoppar och det känns som att jag har en förkylning på gång i kroppen. Hoppas febern beror av de och inte uppåtstigande bakterier. Efter dagis spenderade vi dagen först med mysig fika på en parkbänk i höstsolen, vidare till bibloteket och affären. När vi kom hem var jag helt slut. Men vad gör man inte när mamma lovat. Dock har inte riktigt varit sig själv under eftermiddagen. Misstänker att han med håller på att bli sjuk. Får se vad termometern visar imorgon bitti. Det är ju så trisst att behöva ställa in när vi har så mycket roligt planerat. Imorgon skulle L ta med en vän hem och på fredag var det tänkt att vi skulle spendera dagen med Linnea, Ella och Albin.
 
Inget ont som inte har något gott med sig. Har i vart fall klippt och klistrat lite på Filippas dopalbum. Nu när jag inte varit ute och sprungit på mina promenader morgon och kväll. Ni ville gärna se resultatet och ja det följer här nedan. Jag har fotat innan jag skriver till text och valt att inte visa några personer från kalaset på bild av privata skäl.
 
 
 
 
Minnesask till vår lilla prinsessa. Allt material kommer från Panduro.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Låter bilderna tala för sig och hoppas ni finner lust till att skapa.
 
Nu ska jag ordna mig en kopp te och luta mig tillbaka i soffan till "Bonde Söker Fru". Måste bara kolla mailen först. Det kommer hända roliga ting här på bloggen snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny N

Jättehärligt album!!

Visst va de du o jag som pratade om de där med fotobok. Du gjorde album för varje årsdag eller?
Jag ska göra en fotobok för varje år till mig o mannen tänkte jag o sen ett var till barnen med deras bilder fårn jul o födelsedagar tänkte jag:-)
Men de får vänta till man får nåt kanonerbjudande på fotoböcker;-)
De e ju superkul o scrappa, men de tar lite väl mycket tid, energi o pengar;-) Krya på kram

Svar: Tack....
Det stämmer jag har ett album till var barn från första året sedan har jag et för var födelsedag och ett för var jul. Har även jag lust på fooböcker till mannen och mig!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-11 @ 09:27:41
Postat av: Micaela

Vilket underbart album!!

Svar: Tack vännen!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-11 @ 10:35:11
URL: http://micalela.blogg.se
Postat av: elin

Åå, vad jag önskar att jag var lika pysslig som du!

Svar: Tack ;) Alla kan!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-11 @ 11:47:32
URL: http://owlandthecity.blogg.se
Postat av: Renata

Vad fint du gjort det, och jg känner mig sugen på pyssla! Men jag är den mest opyssliga människan på planeten! Haha

Hoppas du och L mår bättre

Kramar till er

Svar: Alla kan pyssla. Det gäller bara att skaffa sig tid och tålamod ;) Kram
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-11 @ 16:34:01
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0