ResultatVecka8

Startade upp igen efter sjukdom. Veckan slutade på hela fem promenader. Bra. Dock. Har jag ätit alldeles för mycket onyttigt. Problemet är att jag börjat tillåta mig. Nu har jag och mannen kommit överens om. Att efter Halloween nästa helg. Ja man får välja sina dagar. Blir November en månad utan kakor, godis eller andra belöningar. Har en känsla av att December kommer bli en hel del sådannt även om vi ska försöka hålla på oss. Målet för denna vecka. Är trots firande i helgen. Att gå ned. Självklart.
 
 
Efter 8 veckor med VV och fem promenader...
 
-1kg
 
Totalt minus: 8
 
Fortsätter kämpa mot målet -10kg. 2 kg kvar sedan minst två till under November för en sammanlagd viktminskning på 20 kg. Då även vikten som kroppen tappade av sig självt efter förlossningen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så på väg mot målet. En del senvägar får du räkna med. Tror det är jättebra med framförhållning, just som du gör att du medvetet tillåter dig att vissa tillfällen är ok att unna dig lite men att du står kvar i vikt och inte går upp.Du är en fantastisk kämpe min dotter.

2012-10-29 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0