Sötast I Stan

Ännu en dag hemma vid. Jag sitter fortfarande i morgonrock och äter min frukost. Mannen har lämnat för arbete, Liam är på dagis och Filippa sover i vagnen. Idag har jag tänt ljus för att göra det lite mysigt här hemma. Börjar så smått acceptera att vi kommer få bli här några dagar. Att det finns en mening med det också. Att stanna upp. Desutom har jag ju er. Mina läsare. En liten mammagrupp online. Att dela tiden med. Och självklart mina underbara tre här hemma. O speciellt då med prinsepressan. Tänk vilket privilegium det är. Att vi har möjlighet att vara hemma och njuta av våra små. Det gör jag. Tar till mig varje liten sekund. Sparar i hjärtat. Innan jag hunnit säga "mammaledig" kommer jag snart stänga grinden efter mig på dagis, vinka i fönstret och lämna med tårar på kinden.
 
 
 
 
 
 
Mammas, Pappas och Storebrors älskade Filippa.
 
Nu ska jag ta tag i fem stOra IKEA kassar med ren tvätt som ska vikas.
 
Glöm nu inte bort att TÄVLA. Detta är för er och jag vill se hur stort intresset är. Om de finns. För det tar tid både för mig och mina sponsor företag att ordna med detta. Blir så GLAD för ert deltagande som på sikt leder till fler roliga möjligheter till fina vinster!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud så söt hon är! Den andra bilden var hon väldigt lik dig tycker jag=)
Jag skulle behöva hjälp med en sak. När jag bloggar från mobilen så blir bilderna så stora att dem sticker ut utanför bloggen..Jag har android och kan inte ändra i appen till storlek 500 utan dem blir automatiskt 600.. Tror du att det är något du skulle kunna hjälpa mig med?
Kram

Svar: Tack... vi tycker ju de ;) Tror du måste gå in och ända stl på wrappern? Sök på DesigaDinBlogg. Där finns det flesta koderna. Antagligen behöver du "bara" bredda för att få plats. Eller göra bilden mindre men det gick inte? KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-16 @ 11:47:58
URL: http://maddecarlssson.blogg.se
Postat av: Lisa

Vilken underbart söt liten tjej :)

Svar: TACK =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-18 @ 13:42:46
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0