Tävlingar

Här sitter en trött mama. Dagen har vi spenderat precis som skrivet. Med fika och bullbak. Nu sitter jag under filt i fotöljen. Ska snart se "Bonde Söker Fru" med mannen och äta nybakt med en kopp te. För tillfället har jag mycket i huvudet och måste pausa en liten stund.
 
 
Köpte denna super söta anteckningsboken från Lagerhouse i veckan. De stämmer så bra in på mig nu. Har så mycket roligt som sker i mitt liv. Att jag ibland måste tacka NEJ till sånt jag skulle vilja hinna med. Men det är omöjligt. Kanske hade det varit möjligt att pussla men jag stannar upp och tänker till. Vad är viktigast att göra av tiden. Många gånger blir det faktiskt logistiken hemma som blir lidande. Jag väljer alltid barnen först, sedan familjen, efter det brukar alla MÅSTEN komma, ja ibland kommer dessa före allting annat för att ting ska fungera, men förutsatt att mat finns hemma väljer jag barn och familj framför allt men sen. Väljer jag oftast att städa, diska, plocka i oändlighet. Sen jag blev tvåbarnsmamma har jag kapitulerat. Insett att jag kommer aldrig blir klar. Och ska jag göra någonting för MIG får disken stå ibland. Sån är det med de.
 
Idag har jag funderat mycket på mina fritidsintressen. Träning är ett måste. Icke att diskutera. Vänner och mammaliv. Kan jag inte vara utan. Bloggen och fotograferandet. Ett absolut JA för mig. Sen finns det ytterligare mååånga punkter jag skulle vilja hinna med men som tyvärr hamnar längst ned på listan. Fast att jag gärna skulle vilja.
 
Något jag VILL är att starta upp tävlingar här. Till er. Och för att jag ska göra det. Vill jag skaffa sponsorer som är av intresse för er. Därför önskar jag att ni i nedan inlägg om Rosa Kort skriver OM ni är intresserade av en eventuell tävling med PrintsWithWings.
 
God Natt Allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0