BarnbidragsHelg

Det gick sisådär för mannen i dagens tävling. Tidigt hemma så att säga. Trisst men nu kan vi åka till landet. Inte mig mot. Kan tänka mig vad de flesta gör denna helg. Letar de bästa vinterkläderna till de lägsta priserna. Jag handlade de lilla vi fattades till barnen redan i veckan. Har dock glömt fylla upp med hakklappar och då alla ligger i smutsen blir det kanske en kvick tur till köpcentrat innan vi rullar mot lugnet. Har egentligen ingen lust men det är det eller nerkräkta kläder och massor av ombyten resterande del av helgen. Behöver ändå inom kiosken för att hämta ut ett paket med kläder från Me & I. Har försökt komma iväg på party länge med det blir alltid inställt så jag beställde online istället. Ska bli spännande att se om det motsvarar mina förväntningar.
 
 
Liten borste till Filippan. Behöver borsta bort denna envisa skorven. Har köpt salva på Apoteket men helt ärligt var den värdelös. Barnolja fungerade bäst för oss. Smörjer in i håret efter badet.
 
 
Linnebodiesar e de bästa när tröjorna glappar på de små under vinterhalvåret. Ribbade strumpbyxor från HM och små,små vantar (som Filippan avskyr) från Lindex.
 
 
BÄSTA ALLA TIDERS är dessa babyprodukter från Burt`s Bees. Finns på utvalda Apotek eller Eleven.se och är värda varenda krona.
 
Nu ska vi hoppa in i duschen och sedan iväg. Sitter fortfarande i pyjamas. Fick sovmorgon till halv tio. Känner mig som en helt ny människa. Dessutom fuskvägde jag mig imorse och har gått ner ännu ett kilo. Gillar`t!

Kommentarer
Postat av: elin

Oo, du får visa upp innehållet i paketet från me and i sen! Ha en skön helg!

2012-09-22 @ 12:02:57
URL: http://owlandthecity.blogg.se
Postat av: Emma - Olivias mamma ♥

Vad är det du gillar så mycket med Burt? :}

Svar: Ska skriva ett inlägg om det hade jag tänkt. Vilken dag som helst nu ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-22 @ 16:33:59
URL: http://emmaskoog.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jättehärligt för dig - 1 kg till. Det är bara att fortsätta streta på i sakta takt och ha delmål. Kramis mamma

2012-09-22 @ 16:55:02
Postat av: jonna mamma till Wilja

Ja dem verkar super bra !! :)

2012-09-24 @ 15:44:56
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson
Postat av: ellenojag

håller med dig, Linnebodysar is da shit ;) Ellen hade alltid det under sina klänningar när hon var yngre!

2012-09-24 @ 23:19:42
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0