BokTips

Såhär på hösten tycker jag det är extra mysigt att läsa en riktigt bra bok. Sist vi var på biblioteket lånade jag hem dessa tre böcker av Pia Hintze. Böckerna berör ämnet tre dagars depp/ förlossningsdepression, hur det är att börja arbeta igen efter föräldraledigheten och om att leva i en familj. Första boken i triologin ligger mig tyvärr varmt om hjärtat. Idag mår jag bra men som jag önskar att jag fått veta mer om denna känslostämning innan jag fick vårt första barn. Nu läser jag dem som en del min terapi. Tycker ni ska låna dem med. De är lättlästa och stundtals riktigt humoristiska. Igenkänningshumor.
 
 
Vad läser ni?

Kommentarer
Postat av: elin

Jag läser två böcker just nu, en av katerina janouch och en av mia skäringer.

Svar: Ooo... två av mina favoriter!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-13 @ 22:40:51
URL: http://owlandthecity.blogg.se
Postat av: Emma - Olivias mamma ♥

Någon särskild storlek som är spännande? ;} Hihi .. Bra boktips! Behöver man ha läst ettan och tvåan för att förstå trean? Skulle verkligen vilja läsa de böckerna. Hade varit perfekt nu när mannen är borta men har inte orkat ta mig iväg något idag. :}

Kram!

Svar: 68 och uppåt. Tror inte man behöver ha läst alla i följd men jag gör det gärna. De är lättlästa. Läste ut första boken på mindre en en vecka. Låna dem på biblo. Slipper du köpa. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-14 @ 15:53:11
URL: http://emmaskoog.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0