Film

Jag och barnen började lördagen med att baka frukostbullar. De packade vi sedan ner och tog bussen upp till underbaraste Linn/Henrik och Leia. Där åt vi lunch tillsammans och barnen lekte. Lika mysigt som alltid och vi är lyckliga som har så underbara vänner. Vid tre kom mannen för att hämta upp oss. Glad efter en lyckad tur på golfbanan. Goda ostar, kex och champange hade han med sig idag. Tackar vi för och bjuder in svärföräldrarna på en myskväll här hemma. De är trots allt tack vare dem A har möjlighet att träna/spela som han gör. OCH TACK VARE MIG ;) därför blev det även en tur till IKEA under eftermiddagen. Köpte ungsformar till köket (äntligen mamma ;), en ny kastrull, halkskydd till mattan i vardagsrummet, ramar och obligatoriska ljus. Lite småfix som fattades här hemma. Efter glass utanför kassorna åkte vi hem. Nu sover barnen och jag ska mysa ned mig tillsammans med A i soffan. Han ser på golf men jag ska se på någon av dessa...
 
 
 
 
Nu ska jag unna mig GODIS!

Kommentarer
Postat av: Lina

What to expect är riktigt bra. Rekommenderas varmt.

Kram

2012-09-29 @ 22:49:44
URL: http://bubblanochjag.blogg.se
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Håller med ovanstående, underbar! Såg den när min man såg golf igår :-)

2012-09-29 @ 23:33:29
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Micaela G

Den översta såg vi ikväll, superbra!

2012-09-29 @ 23:44:00
URL: http://micaelaochlivet.blogg.se/
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Det är du värd!

2012-09-30 @ 00:20:32
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Vi såg "What to expect..." igår - så roligt! Och igenkännande! Haha.

kram!

2012-09-30 @ 09:30:55
Postat av: Pernilla

Här är en till som har en A som kollar på golf i helgen :-) Astrid tycker att det är jättemysigt att få vara i hans famn så mycket och den här mamman njuter av lite egentid. Du får berätta sen vad du tyckte om "livet som tre". Kram på er!

Svar: Hemma hos oss är barnen vana vid att pappa vilar tillsammans med dem.... jag är mer rastlös och hittar på ting medan pappa myser ;) Livet som tre.... vill utfärda en liiiiten varning.... i vart fall skulle jag INTE rekommendera den till ngn som är gravid speciellt inte med sitt första. Fransmännen är ju duktiga på att vara nära sina känslor. O vissa hur ska jag säga... "läskiga tankar och känslor" som kan dyka upp som gravid, under förlossningen och första tiden vart väldigt verkliga. Obehaligt. O jag som varit med om mycket, mamma till två, som gått i parterapi KAN se detta med MEN nja inte en förstföderska. Tror det skulle kunna väcka många känslor som om de inte kommer av naturen inte behöver funderas över. MEN jag förstår att kvinnor KAN uppleva det som kvinnan i filmen och att relationer ofta krossas just pgr av detta. Nu blev det långt ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-30 @ 19:17:04
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0