Fjärilar

Godmorgon!
 
Har varit ute på morgonpromenad och nu börjar det bli bråttom. Ska träffa finaste Pernilla och Astrid idag och innan dess har vi några ärenden att uträtta.
 
 
Är icke alls nöjd med mig själv förtillfället och därav blir det lite mindre av mamman i bloggen. Men idag har jag orkat på med lite smink och bjuder på uppdatering.
 
 
Finaste tunikan med fjärilar kommer från Me & I och var en av två ting jag köpte från höstens kollektion.
 
 
Härligt när det finns något "nytt" att välja på i garderoben.
 
 
Det behövs verkligen efter fyra månader i uttöjda kläder från graviditeten.
 
 
Min "före" garderob kan jag glömma än så länge.
 
Nu mot staden!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är ju jättefin, som vanligt!
Ses om en stund :-) Kram så länge

Svar: Tack snällaste =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-26 @ 09:30:09
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0