FredagsFiiiiiiiiiiin!

Hey Ho...
 
Vi har varit på mysig frukostfika och sedan sovit hela förmiddagen. Vår planerade babyfika blev inställd pgr av feber. Många som är sjuka nu. Är glad om vi klarar oss. Och O så mysigt de är att sova tillsammans med beb`e. Har några ärenden att göra på stan nu och sedan hämtar vi L för helg. Planen för eftermiddagen är att storhandla o att pappan ska träna inför helgens golfutmaningar. Själv hinner jag inte med att träna idag. Det känns lite tung nu. Vägde mig imorse och nej inget ned. Kan vara mina påbörjade ppiller som spökar. Har mått kyvens av dem i veckan och bestämmt mig för att sluta pgr av alla onda biverkningar. Iallafall... det här kan bli första veckan som jag står still.
 
 
 
 
P.R.I.N.S.E.S.S.A!

Kommentarer
Postat av: Renata

Men så fin hon är!! Ha nu en mysig helg så ses vi på måndag :)

2012-09-28 @ 13:10:55
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Ååå vad söt denna kjol är !!!

2012-09-28 @ 22:02:33
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0