HM Home

Fortsatt sjukstuga här hemma men med dock något mindre sjuk L. Filippa har reagerat på gårdagens vaccination med lite feber men mest i humöret. När A kom hem tog jag en promenad för att få komma ut en stund. Det var riktigt härlig friskt höstväder ute idag och med musik i örnonen är det inte bara motion utan även avkoppling. "Inget/ingen" kan störa mig.
 
Imorgon tror jag vi tar en tur till bibloteket om barnen inte har feber. Sedan får vi eventuellt fikabesök av finaste Åsa. Innan det är tid för fredagsmys. O så ska vi städa med. Vi hoppade över det idag.
 

 
Finaste vasen kommer från HM Home och är en ny favorit här hemma. Än så länge har den fått agera ljuslykta men en dag snart ska jag fylla den med blomster!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

H&M Home har mycket fint!

Svar: Eller huuuuuur.... nu har de babykollektion med ju.... gah ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-13 @ 20:59:24
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Madde

Mickis! Var har du köpt kudden som ligger i soffan? Jättefin! Kram Madde

Svar: Svenskt Tenn... Josef Frank... finns på hemsidan.... vilken fin blogg du har Madde... när det lugnar sig lite här hemma ska jag se egenom lite närmare o välja ut några recept till nästa veckas middagar... får jag länka? Kram!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-14 @ 09:12:10
URL: http://Ljuvligmat.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Vad fin den är!!

Svar: Visst är den!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-14 @ 12:28:12
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0