H.Ö.S.T

Så kom den. Hösten. En morgon vaknar vi. Och luften är vi möter är kylig. Stickade kläder värmer våra kroppar. Och i vårt hem blir inredningen en nyans mörkare. Igårkväll avslutade vi sommaren med en kräftskiva hemma hos L&S i huset. Sommaren 2012. När vår dotter och lillasyster kom till världen. Nu. Ett nytt kapitel. Som fyra i en vardag hemma på våran gata i stan. Vi tänder ljus och hänger upp nya tavlor. På TV startar serierna på nytt. Från sommarens uppehåll. Nu tid för livet. På riktigt.
 
 
Eftersom denna klassiska koftan från POP inte fanns i stl för Filippan till hösten blev det en som blir bra över klänningen till svalare vårdagar.
 
Idag är mannen på golfbanan. L är hos farmor och farfar. Bara Filippa och jag hemma vid. Vi har sovit lääänge och nu ska vi mysa. Ta vara på tiden på två. Tills vi får mysa som fyra igen!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små och matte till mops

Jag älskar det hösten gör med oss.. Vi blir lugnare och pysslar mer hemma. Serierna börjar igen och vi stressar inte lika mycket. Om det nu går med två små ;-) Kramar

2012-09-02 @ 11:11:17
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Mamma och mormor

Så härligt det låter. Jag tror jag också ska ta fram mina höstdetaljer till mitt hem. Har kuddar, pläd, ljusstakar, små runda mattor i accentfärgen mörk härlig orange. Skickar en bild när det är klart

2012-09-02 @ 11:46:56
Postat av: elin

Låter som en mysdag!

2012-09-02 @ 18:51:00
URL: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0