Prinsessans Nya Kläder

Oj SÅ många ni var som tittat in Hemma På Våran Gata I Stan Idag. Hur har ni hittat hit? Roligt tycker vi. Vi som kanske haft en lite mindre spännande dag. Med tvättstuga som fokus, eftermiddagspromenad och en helt vanlig ganska trisst måndagskväll MEN jag har min lilla familj att mysa med och inga direkta måsten utöver alla familjesysslor då. Ska inte klaga. Myser i höstmörkret med mysiga serier på TV och tända ljus. En positiv ting med hösten är känslan av nystart. Vi rensar ut, fyller på med nytt och börjar om på nytt. Barnens garderober är det som fått mycket omtänke senaste tiden. Idag tvättade jag några ting jag funnit till Filippans höstgarderob på REA under sommaren.
 
 
 
Ljuvlig ballerina kjol från LaRedoute.
 
 
Romantisk klänning Noa Noa.
 
 
Sötaste koftan från Mini A Ture.
 
Denna veckan har det verkligen trillat in rabattkoder. 15% på Polarn & Pyret, 25 % på ett helt köp hos HM, 25 % på valfritt barnklädesplagg hos Kapphal. Gillar`t.
 
Har ni höstgarderoben färdig?
 

Kommentarer
Postat av: jenny

15% på pop, när kom den? Sån vill jag oxå ha.... Behöver windstoper t sonen ju o väntat på deras höstkupong.....

Svar: Det ordnar vi ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-10 @ 21:05:43
URL: http://jejjemoteds.bloggplatsen.se
Postat av: Elinor

Kan man bli färdig med höstgarderoben? Man vill ju bara ha mer och mer. Speciellt till sin småtting. :)

Svar: HAHA ja eller hur. Nej det blir man nog inte. Men mannen brukar säga till när det är klart ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-10 @ 21:49:54
URL: http://elinorludvigsson.se
Postat av: Micaela

Här fylls garderoben på varje gång vi åker till en affär känns det som. Kan inte få nog av barnkläder! Dock växer Eric i sån rasande fart så favoriterna blir knappt använda. Förhoppningsvis stannar det av lite nu till hösten och vintern när man ska införskaffa overall och andra tjocka (dyra...) kläder.

Svar: Ja de där med stl. Minns att Liam växte i raketfart. Hoppade alltid över en stl och gör ibland fortfarande. Tråkigt när man inte kan använda kläderna länge och dyrt. Vinterkläder har vi faktiskt börjat spara in på nu när vi blivit flera. POP är super men dyrt och vi är minst lika nöjda med HM eller liknande kedjors utbud. Tips... var ute i GOD tid (typ NU) och lämna barn hemma med mannen för god tid att känna och klämma på plaggen. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-10 @ 22:49:18
URL: http://micalela.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vilka fina plagg till prinsessan! Älskar koftan, så söt och verkligen ett perfekt höstplagg. Här har höstgarderoben varit klar länge.. för att sedan fyllas på och fyllas på. Jag har lovat sambon att lite saker ska säljas efterhand men jag känner redan hur svårt det kommer att bli att göra sig av med hennes fina kläder.

Btw.. du är grymt duktig med promenader & vikt. Så imponerad. Börjar det kännas lättare?

Många kramar från mig & Astrid till er!

Svar: JA koftor är superbra. Lätt att ta av och på tom om bebis sover. Älskar overallen ni köpt till Astrid. Har tänkt att köpa en till vår/vinter. Har en mysig "nalleoverall" från Ellos som jag tänkte använda denna höst. Har sålt av lite på Tradera. MEN det är svårt att skiljas från dem. De e ju svårt att bara lägga dem i en låda i källaren! MEN jag brukar tänka att jag faktiskt inte bara får in pengar till oss utan kanske hjälper ngn annan som inte har råd och dessutom räddar naturen en smula ;)
Det börjar kännas lättare i kroppen men psykiskt känns det tungt. Långt kvar.

Vad tror du om att försöka boka in en fika veckan efter nästa?
KRAMAR M!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-10 @ 23:32:31
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

25% på helt köp på H&M - å, den har jag missat! Har du kod?

kram kram

Svar: Fick en personlig check eftersom jag fått barn. =) Skaffa en till ? JAJAJA! ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-11 @ 10:52:21
Postat av: Emma - Olivias mamma ♥

Vilken FANTASTISK blogg du har! Jag hittade hit idag och det är jag SÅ glad för att jag gjorde! Detta kommer absolut att bli en av mina favoriter i framtiden. Så mycket inspiration! Både vad gäller inredning till dina söta barn, men också när det kommer till babykläder! Tycker det är roligt också med en till Stockholmstjej som valt att flytta hit ner till Skåne :-) Fick min dotter i april och sedan dess läser jag i princip bara mammabloggar - tycker dock att det är svårt att hitta BRA sådana, men här var ju du! Hihi :-) Kämpa på med vikten! Ser att du försöker att gå ner.. Vet att det är svårt, därför har jag själv inte lyckats börja ännu. Usch...

Tack för en underbar blogg - keep up the good work!
/ En tjej som garanterat kommer tillbaka!

Svar: MEN Ååååå vilka komplimanger. Blir lite rörd. För jag hoppas ju och vill att ni ska känna den där känslan som jag försöker förmedla. Tycker även jag att det är superroligt att läsa om andra mammor och deras barn. MEN de är svåra att finna. Läser faktiskt din blogg sedan du var Veckans Blogg. Men annars är Blogg.se svåra att finna andra bloggar i vissa kategorier. Nu har dessutom tagit bort indelningarna Familj, Inredning, Mode etc.? Iallafall... jag är GLAD att du hittade hit och hoppas kunna fortsätta inspirera. Återigen TACK. KRAMAR M!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-11 @ 15:28:06
URL: http://emmaskoog.webblogg.se
Postat av: Renata

En av de på kappahl har jag redan använt! :) jag får aldrig når från pop trots att jag är medlem... Surt! Superfina plagg förresten

Kram

Svar: Jag har hört att man måste ha handlat två ggr per år för att fortsätta få erbjudande. KRam!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-11 @ 16:43:05
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0