ResultatVecka3

Vecka tre. T som i tradigt. Nu känner jag att jag gärna vart i mål. Men sisådär 20kg kvar. Fast numera är det iallafall inte 30. Framsteg. Har varit hemma VAB med Liam som fått "KarlssonsMeducin" = Godis och Glass. Men jag har inte tagit en bit. Dock innehöll denna vecka lite mer glass, fika och choklad än tidigare. Kände att nu måste jag unna mig något. Kändes bra med chokladen och glassen MEN sockerkakan hade jag kunnat stå över. Det är äckligt när man bara äter för att trycka i sig något. Dock inom Pointsen. I kombination med mindre vardagsmotion med barnen på grund av sjukdom trodde jag ett tag att jag skulle stå still.
 
Efter 3 veckor med VV och fyra promenader...
 
-1kg.
 
Totalt minus 5kg.
 
Nu arbetar jag till nästa mål. Minus 2 kilo på de två kommande veckorna. Tillbaka till startvikt hos BM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0