ResultatVecka4

Vi är kvar på landet. Utan våg. Men innan jag reste "fuskvägde" jag mig och hade gått ner ytterligare ett kilo. Veckan har varit lite "dubbel". Har tränat mycket och inte lockats av frestelser tills i fredags då min kropp bestämde sig för att vara produktiv igen efter graviditeten. Då vart behovet efter chookllllllaaaad för stort. Det stör mig dock inte. Att jag unnade mig då. DOCK irriterar det mig att jag när vi kom till landet inte klarade mer än några timmar innan jag började "trycka" i mig sådannt som stod framme på borden och FIKA. Fy. Det är en sak att i ro unna sig för att jag är värd det en annan att bara kasta i sig för att. Helt i onödan. Nu vet jag ju inte hur mycket jag gått upp pgr av detta efter min vägning men för den goda sakens skull säger vi väl. Minus ett kilo denna vecka. Får ni se denna mamman ut och springa i veckan för nästa vecka har jag som mål minus ett kg till. Det kilot betyder mycket för mig. Då är jag nere på inskrivning hos BM vikt igen.  Bara tre kilo tills jag sammanlagt gått ner tio. Och bara fyra kilo kvar tills jag börjar på en 7 istället för 8. Ja ni ser hur jag tänker. Små delmål hela tiden och det hjälper mig neråt. Nu ska jag gå ut och njuta av hösten.
 
 
Efter 4 veckor med VV och fyra promenader...
 
-1kg.
 
Totalt minus 6kg.
 
Nu arbetar vi ner oss minst ett kilo till nästa vecka och har därmed gjort av med alla graviditetskilon (inga nio månader upp... nio månader ned här inte) Det har jag inte tid med om jag ska orka med vardagen med två barn. Hur gör ni för att peppa er själv till träning och bra mat?
 

Kommentarer
Postat av: jonna mamma till Wilja

Vad duktig du är!! =)

2012-09-24 @ 15:41:52
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0