Sköna Söndag

Veckans sista dag. Vi tar det med ro. Efter en vecka i tempo. Jag och Liam ska till Kulturen på Alfonsutställning sedan tänkte vi mest mysa runt här hemma. Vill fortsätta med Filippans dopalbum.
 

När/Om vi någon gång köper hus. Ska jag inreda ett rum för pyssel. Som jag älskar att klippa, klistra och sy MEN tappar lite lust när det ska plockas fram och bort. Det tar tid. Som jag inte har. Såhär såg det ut på köksbordet i veckan när jag scrappade och den ytan är nästan ett måste.
Första sidan klar.
 

Har startat upp med några sidor i albumet. Ska snart framkalla foto. O klistra in.
 
Har sparat dekorationerna från dopfesten. De ska klistras in. Som ett minne. Tillsammans med alla kort och foto av alla underbara presenter.
 
Panduro har såå mycket vackra papper.
 
Nu. Lite kultur!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är verkligen så himla duktig och kreativ!! Vilket fint album.
Och visst var det rum 10 på avd 44 :-)

Kram

Svar: TACK. Jag har ett stort behov av att vara kreativ. Å underbara minnen. Lycka till med den lilla nu. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-09 @ 11:19:01
URL: http://bubblanochjag.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vad mysigt med pyssel! Jag har köpt ett album jag tänkte börja pilla med när tid finns men jag behöver verkligen lite tips på var man kan hitta fina saker. Är det Panduro Hobby som gäller?
Du får visa lite av resultatet sen :-) KRAM

Svar: Ska jag absolut göra. Finns säkert många olika pysselsajter om du gogglar runt. Själv har jag mest handlat på Panduro. Har svårt att välja bara av deras ting. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-09 @ 11:34:38
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Så fint ni har det i köket! :)

2012-09-09 @ 15:53:21
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0