Slut

Idag har vi tagit igen både på sömn och hemmakontot. Skönt. Ibland får jag stoppa mig själv. Blir det för mycket kring oss snurrar allt och jag måste ha hjärtat/hjärnan med i alla sammanhang. Vi har vilat och tagit en promenad tillbaka med några hyrfilmer innan vi hämtade storebror för pysselfredag. Idag blev det vackra armband och halsband. Till middag blev det mannens hemmalagade och sedan kom farmor/farfar för att hämta L. A gick till final i årets golf vilket resulterade i inställd helg på landet som planerat. Eventuellt åker vi dit imorgon ef. Vi tar det som det kommer. Nu sover även sessan. Vi är bortskämda med att bara kunna lägga ned henne i egen säng på kvällen med napp och snuttis. Somnar hon själv. Underbart. Nu har jag efter att min kropp bestämde sig för att bli produktiv igen efter graviditeten tryckt en påse choklad (usch vad jag mår illa och ångrar mig nu... VARFÖR !?!) och placerat mig i soffan iklädd myskläderna. Ikväll blir det repriser på Play och sedan krypa ned tiiidigt i sköna sängen. Imorgon hoppas jag på att Filippa vill somna om efter morgonmålet vilket hade betytt sovmorgon för mig som inte har L hemma att ta hand om på morgonen.
 
Fann detta på Lagerhouse häromdagen och bestämde mig för att köpa direkt. Har sett en dessa i olika inredningstidningar och tycker de är i så snygg design. Kan ni gissa vad det är? 69,- är priset!
 

Kommentarer
Postat av: Renata

Gissning nummer två: grytunderlägg?

2012-09-21 @ 21:31:01
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0